2008-06-23 | 15:29:22

KONFA

Är hemma nu efter en dag på konfan. Jag är trött och inte på humör alls, och ikväll blir det träning . På konfan tränade vi på lite drama , pratade om dopet och typ prästers olika kläder. Ska gå på konfan från Mån - Fre denna veckan och sen tar jag konfirmationen på söndag. På Fredag tar vi Grupp bild med, längtar redan nu tills vi får den.

Jag har lärt mig att man INTE får sitt namn när man döper sig

De här är min konfa klänning. Jag ser fet ut i den på bilden.

'

Lite präst kläder.



Någon konstig sak som prästen har på sig då och då, Fräckt fodrad iaf .



2 Kommentarer
emma:

nej du ser inte fet ut! jättefint :)

2008-06-23 | 15:41:35
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Anonym:

dop!?!?! va fan e du inte döpt xD haha

2008-06-23 | 15:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: