2008-07-23 | 17:12:40

Seg dag

Ligger nu i sängen och ser på Top chef och saknar Älskligen så olagligt mycket. I dag sov jag till 10, sen solade jag i typ en halv timma . Runt 12 stack jag mamma och pappa till ''stan''  . Jag såg en skit fin rosa lap top och en cool rosa mobil . Julle vet hur rosa beroende jag är , och jag blev de nog när vi träffades tror jag (a) .

Jag saknar Älsklingen så sjukt mycket .
 Jag förstår inte att man kan vara så kär som jag är . Julius är verkligen speciell och underbar. Jag har världens tur som har han som min , alla världens tjejer bör ju vara avundsjuka på mig som har en sån fantasiks pojkvän.
1 Kommentarer
Julius:

Haha,

jag älskar dig! <3

Du är världens bästa flickvän.

2008-07-23 | 17:19:14
URL: http://kingofhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: