2008-02-08 | 15:47:24

Nu är jag hemma...

Nu är jag hemma från skolan. Vi har haft SO prov , Engelska prov och nått i matten om massa kemi Fysik och Biologi :S.. Denna veckan har vart väldigt jobbig mkt att plugga osv. Men nu är den över så nu har vi 1 veckas Lov sen har vi 2 veckors prao sen tror jag vi har 1 studie dag . När vi kommer tillbaka till skolan är de bara 3 veckor sen är de påsklov . Själv sitter jag bara och drömmer om sommaren värme och allt sånt, kunna bli brun och få färg.Nu när jag väl tänker på sommarn så tänker jag lägga upp en bild på en sån bikini jag har fast min är HEL RÖD MED VIT BILLABONG TEXT RAKT ÖVER BRÖSTEN var tvungen att uppmana xD.


image2

Haha i dag skulle jag åka med pappa in för att se genrepet av Melodifestivalen. Men när vi kom dit så kunde pappa inte fixa in mig så jag fick ta spårvagnen hem ist. Sen gick jag runt lite på torget, de var jätte lungt och skönt . Jag gick då runt i typ 2 Km/h för jag smsa hela tiden . Människorna som kom bakom mig hata mig nog.Men till i morgon har pappa fixat 2 biljetter så jag ska gå med Caroline.
Dagens klädlsel: (har bara slängt på mig nått ) jag kan inte få bilden rak!


image5


Vit t-shirt : Rut m flera
Rosa långärmad: Esprit
Jeans: Bik bok
Armband: Glitter
1 Kommentarer
Fanny:

Aww , finns armbandet kvar? :P

2008-02-10 | 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: