2008-06-23 | 08:18:25

NYSS VAKNAT

Vaknade nyss och klockan är 07:58 just nu. Jag är hur trött som helst, och om ca 1 timma är det dags att sätta sig på moppen och köra i de regninga kalla vädret. Jag har ingen lust att dra till konfan alls, men måste. på söndag ska jag konfimera mig . Kan inte komma på nått att önska sig i konfirmation present. Av mamma och pappa fick jag min Moppe och Digital kamera i förväg. Men vet inte vad jag ska önska mig av te'x mormor och morfar . Nån som har tips?

På tal om kamera , de här är den jag har. Den är väldigt bra för den har intelligent focus som gör att man inte behöver oroa sig över de. sen finns det massa olika inställningar som ex fyverkerier solnedgång mat bebis djur och massa mer. Det är en Panasonic fs20 och kostar runt 3000 - 4000 kr


1 Kommentarer
Jesper:

godmorgon

2008-06-23 | 08:32:12
URL: http://jippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: