2008-02-11 | 23:54:58

Vart me Fanny :) ....

Idag har jag vart med fanny :) . Först var vi på torget och hon köpte ett par pumps för 79:50 kr , jävligt billigt. Aja vi gick runt en stund sen åkte vi hem till mig och gjorde kladdkaka. Bilder kommer på den ''lyckade'' kakan. Vi hällde typ på smält chocklad sen ångra vi oss och tog toa papper och torka bort de , haha såg inte så fräscht ut.  Sen så blev klockan så mycket så de va dags att sticka och träna på sportlife. Först gick vi på Dansaerobic sen tränade vi i själva gymmet  1 och en halv timma. Nu har jag nästan träningsverk eller känner att de är på G. Efter de så åkte Fanny hem. Sen vid 9 så åkte jag och kolla på handboll och jag höll på att somna av trötthet. Nu ska jag sova :D klarar att lägga mig innan 12 . BILDER KOMMER



 

Fanny lekte med mitt löshår..

image19

  Hon andvände de som kjol med..

image20

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: