2008-02-15 | 23:14:14

Slapp dag med träning..

Idag har jag mest slappat. Men kvart i 6 var de dags att rör på fettet och träna . Skulle träna med Jennifer och hennes mamma men dom tog fel på tiden haha. Passet var svin jobbigt fan va de brändes i röven och vaderna xD. Men tillslut efter 1 timma var allt över . Jag gick till omklädninsrummet och då kom Jennifer och berätta vrf hon inte kom. Så jag gick med Henne och hennes mamma och pappa upp till gymmet och vi tränade massa mage. Sen stack jag hem kl 8 när dom stängde och duscha sen blev de film :D. I morgon ska jag träna med Jennifer igen :) . Just nu sitter jag och tänker om mindre än 50 min kan jag säga jag fyller år i morgon :D .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: