2008-02-09 | 19:11:11

Nu är jag hemma från melodifestivalen

Nu har jag vart på Melodifestivalen med Caroline . De va jätte skoj. När vi kom dit så gick vi först och kolla va vi hade för platser. Sen så gick vi runt lite så såg vi 2 killar som hade vart med  i lilla melodifestivalen förra året. Såhär ser dom ut : 



image7


Vi tog med en sån bild, Och dom gjorde de efter oss :) våran blev såhär:

image8


Sen vid typ kvart i 2 började allt och de började med att vi skulle spela in saker till i kväll som skulle spelas upp. Vi skulle klappa häder göra vågen osv. Dom låtarna/bidragen jag tyckte va bäst va 
 1: Deja Vu med Velvet
  1. E-type och the poodels vet inte vad deras låt heter.
  2. Amy diamond med Thank you

Efter när melodifestivalen va slut (genrepet) så gick vi till Mc donalds och åt. Sen tog vi spårvagnen till torget och gick runt där tills dom stängde. Nu är jag hemma och är väldigt utråkad.

Lägger in bilder från i dag :

image10


Jag och caroline på torget

image11

Innan de började.

image12

Jag och Caroline
2 Kommentarer
cecilia:

så kul :D

2008-02-09 | 19:47:27
URL: http://ceciliaan.blogg.se
dina =):

Vilka va de där killarna???!
Värsta snyggingarna Vaa!??

2008-04-04 | 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: