2008-08-04 | 23:56:08

Måndag

Början av dagen så gjorde jag inget speciellt mer än städa mitt rum ( som nu är redan stökigt med massa kläder ) . På kvällen drog jag in till stan och såg på bio med älsklingen. Vi såg på All the boys love mary lane . Den va helt okej . men inte så skrämmande jag trode den skulle vara. Sen när jag skulle hem så var de att gå i regn regn och åter massa regn. Jag kände bara för att sätta mig ner på marken och bara sova , orkade inte med regnet. På hållplatsen var de nån cp gubbe som försökte göra så jag skulle missa bussen :S

Älskling, jag tror inte du vet / förstår hur mycket jag älskar dig. Du är mitt allt och är den underbaraste person jag vet. <3



En bild från igår när jag va och bada med Erika jonna , sara , karro och jennifer :)


2 Kommentarer
Julius:

Jag tror inte du förstår hur mycket JAG älskar dig. <3

2008-08-05 | 17:50:39
URL: http://kingofhearts.blogg.se/
flores:

va cool bild:) hur gjorde du den ? är det photoshop eller ? vet du om man kan ladda ner photoshop gratis`? och isåfall hur, det skulle vara nice om du skickade en länk, där man kan ladda ner ;)

2008-08-05 | 22:26:39
URL: http://floresstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: