2008-08-22 | 23:14:35

Fredag

Fredag betyder skooooola , men sista dagen på veckan iaf (a) . från ungefär halv 9 till 20 i 12 planera vi inför skolresan :) , vi kom fram till att vårat mål är Grekland. Sen hade vi engelska helt ok lektion . Sist hade vi Musik som blir = youtube . Min lärare kan fan inte ens mitt namn :O har haft han från 7an typ :S . När jag kom hem var de dags att äta sen dra till träningen. Ganska rolig träning förutom mitt hals onda och att Emelies knä gick ur led :( men hoppade tbx. nu får hon inte träna på 2-3 veckor. Måste typ packa nu för i morogn åker vi till kärringön för att umgås och ha skoj. 


Jag kommer saknar Julius jätte mycket , fast de gör jag redan.
 Han är verkligen världens bästa pojkvän . Han får höra på mitt klagande och mitt skratt och allt men han verkar stå ut.  Så fort jag ser honom så känns de från tårna till toppen ( eller vad man säger ) . Jag har aldrig i hela mitt liv vart såhär kär innan, och de är nått som är sant.  Du är bäst julius cederdahl <3


2 Kommentarer
Julius:

Jag älskar dig <3

2008-08-22 | 23:18:56
URL: http://kingofhearts.blogg.se/
sanna:

sv:

röstade du dig ; )

2008-08-28 | 11:32:57
URL: http://ssannakosonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: